Thursday, March 17, 2011

penat!!!

alahai. penatnye balik dari pn. 22 org dari 34 orang dalam kelas aq setuju g pn.tapi, bile dah sampai je kat pn sume org mcm ayam masuk kampung. sume bende dye nk kecoh. aq pon xfaham sume diorang ckap. tujuan kitowg g pn untuk cari bahan unatuk folio sejarah. sume bahan dah jumpe tapi mesin fotostatnye pulak rosak. kene jugak g tingkat len tapi buku tu ramai org gune. ade satu tingkat ni ade mesin fotostat. tapi ramai sgt ngah gune mesin fotostat tu. lagipon kene beli kad fotokopi kalo nk fotostat. RM19 untuk satu kad and for 200 helai je. beza RM1 je. lepas tu sume lelaki kecuali ketua kelas g bla la. dah xde pape nk wat kat sane. asyik g cafe cafe cafe. bile aq bengang, aq g la perpustakaan kanak2. ngok lah tv jap. citer mr.bean plak tu. kitowg bla kol 1.30 tengahari, kitowg g sogo jap g smayang. lepas tu kitowg makan kat tempat kat tepi sogo yang kitowg selalu makan. kitowg g tingkat 8 nk men gem token jap, men token sampai xsedar kol 4.30. kitowg semayang asar la dulu.  jgn salah faham, aq semayang zohor dulu sebelum men gem token. lepas semayang asar, kitowg balek la ke rumah. kitowg beli keropok lekor. lepas tu kitowg balek nek ktm. ni cadangan kawam la. aq rase lebih bek nk bas sebb cepat dapat. bas tu leh sampai umah masing2. kalo nk ktm, sampai ktm segambut jewp. lepaz tu jalan kaki. hujan plak tu. and sampailah umah. beginilah jalan citer aq. aq cadang nk on9 sampai kol 5 pagi tapi dah ngantok sgt. nk wat camne an. TIDO lah ape lagi. hihi.

No comments:

Post a Comment