Thursday, April 28, 2011

pwtc

haha. mula2 aq nk g cabut balut dari tgn aq ni tapi doktor kate besok. so, mak aq bg la aq g pwtc ngan dak 3c. bile sampai pwtc, kitowg jenguk2 je kat situ. lepas uh, kitowg jumpe adi putra, budak yang pandai math tu. wktu kitowg kat situ, ade penyanyi lagu "semangat yang hilang" ngan "bunga angkasa". ade artis baru 3c. namenye daus. haha. bile nyanyi lagu "bunga angkasa", dye tarik suara kuat2 dowh tapi xkuar dah. haha. tapi bes la gak ade dua artis kat 3c. haha. lelaki ade pompuan pown ade. hehe. lepas uh, tetibe perut aq memulas. aq carik tandas, dah jumpe tapi cube teke ape yang aq jumpe? xde paip dan ade tisu je. tandas tu nk suruh aq beristinjak ke. ape lg. tahan je la. kitowg jalan2 dalam uh. ade dewan yang labelnye perlis. kitowg masuk tapi sebelum uh ade roda putaran. aq putar dapat nombor 6 yang tertera "bina ayat". aq masuk aq cakap kat org uh yang aq nombor 6. dye bagi perkatan " humanisme". dye suroh aq bina 3 perkataan dari perkataan uh. aq jawab "masin","manis","sami". hehe.senang je. makcik uh bg aq kad and dye suruh aq claim kat urusetia nk dapat hadiah. aq claim dapat penanda buku bermagnet. lepas uh. aq masuk dewan novel. aq masuk and aq dapat la biskut kacang. boleh la wat alas perut tapi takot nk makan. waktu uh aq ngah sakit perut. tahan sakit lagi. ape lagi. aq ajak la diowg g the mall walaupun kat luar uh hujan lebat. dah sampai carik la tandas. dah jumpe and aq dah melabur saham aq kat situ. hehe. tahu2 je la. lepas uh kitowg dak lelaki g kf carik pompuan. kitowg dah sampai je, diowang dah hbis makan. blo plak aq. azidah pergi order nasi ayam kat chicken rice shop. sabo je la. kitowg pown balek la dalam kol 5.45. waktu keretapi nk ke segambut tengah uh, sesak sgt. sampai kene tolak org dalam tu. amir kate " padat maksimum". haha. kitowg dalam tren tu doa je xde org kentut dalam tren uh sebab kalo terlepas, memang berBAU. hehe. kitowg doa je cepat sampai kat ktm segambut sebab nk udara segar. bile pintu ktm uh dah terbuka, kitowg cepat2 kuar. bile dah kuar uh, ok dah. dah xlemas dah. aq sampai umah dalam kol 6.20. hehe.

No comments:

Post a Comment